Re: update Bios Award

Autor: Piotr Kozłowski (siwus_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 28 Jan 1998 - 19:39:02 MET

On Wed, 28 Jan 1998 11:49:26 GMT, vova_at_priv.onet.pl (Wladyslaw Nowak)
wrote:
>Zaprogramowałem nowy EPROM plikiem , który zciągnąłem
> tzn. 1164g701.awd i umieściłem w komputerze, komputer nie ruszył na
>tym co zrobiłem.
>
>Teraz nie wiem co jest źle, czy plik, który zciągnąłem jest tylko do
>Flesha, czy xle mi się zaprogramował nowy EPROM ? A może pochrzaniłem
>jeszcze coć innego ?

A jak programowałeś? Bo po rozpakowaniu zazwyczaj jest plik *.bin (u
Ciebie *.awd), który da się otworzyć programem LHA. (takie spakowane
archiwum). Ale nie należy go rozpakowywać tylko nagrać na EPROM tego
bin-a./awd-a. Tak to przynajmiej wygląda z BIOSami Awarda do płyt
Pentium, które programowałem.

Pozdrowienia z Katowic

--
Piotr Kozłowski