Re: TSENG

Autor: Piotr Kozłowski (siwus_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 28 Jan 1998 - 19:39:00 MET

On Tue, 27 Jan 1998 18:56:40 +0100, "Michal Syta"
<syciu_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:

> Witam, chcialem tylko spytac jaka jest wasza opinia na temat kart opartych na TSENGU ET6000 i ET6100 ???
>Slyszalem ze gdzies tam spalila sie fabryka kosci pamieci do tsenga i zaprzestali produkcji tych kart....a zastanawiam sie nad kupnem ET6100 do pracy w Designerze i oczywiscie chcialbym troszke pograc. Nie wiem czy to bedzie dobra inwestycja....
>Aktualnie mozna kupic ET6100 z 2,25 MB na plytce za ok. 280 zl....i nie wiem czy warto w nia inwestowac (nie stac mnie na 3dfx) oraz co mi da rozszerzenie pamięci do 4 MB oprocz powiekszenia palety barw.....

To jest akcelerator 2D, więc jak chcesz grać w gierki 3D, a nie stać
Cię na 3dfx, to jej nie kupuj. Rozszerzenie pamięci do 4MB nie daje
nic ponad to, co już napisałeś (w szczególności - żadnej poprawy
wydajności nie zauważyłem). Poza tym nie mam z nią (ET600) żadnych
problemów, do 2D jest wyśmienita.
ET6100 ma szybszy ramdac --> wyższe częstotliwości odświeżania.

Pozdrowienia z Katowic

--
Piotr Kozłowski
siwus_at_priv.onet.pl