update Bios Award

Autor: Wladyslaw Nowak (vova_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 28 Jan 1998 - 12:49:26 MET

Update Bios Award.
Chcę zrobić update Biosa w mojej płycie głównej, gdyż podejżewam, że
mój twardy (nowy dysk) nie pracuje poprawnie.

Zciągnąłem nową wersję Biosa z Internetu : plik 1164g701.awd
(1164g701.zip), oraz program do ładowania do EE Rom - .flash52c.exe

Moja płyta typu 486-VIP-IO2 ma opcjonalnie flesh rom, doszedłem do
wniosku że tak naprawdę to użyty jest zwykły EPROM (27C010A - 15).

Zaprogramowałem nowy EPROM plikiem , który zciągnąłem
 tzn. 1164g701.awd i umieściłem w komputerze, komputer nie ruszył na
tym co zrobiłem.

Teraz nie wiem co jest źle, czy plik, który zciągnąłem jest tylko do
Flesha, czy xle mi się zaprogramował nowy EPROM ? A może pochrzaniłem
jeszcze coć innego ?

Proszę o pomoc, nie wiem co dalej robić.... (wieszać się ?)
Proszę na priva : vova_at_priv.onet.pl

Władek