Re: Samsung czy CTX

Autor: Zebacz (zebacz_at_iname.com)
Data: Wed 28 Jan 1998 - 12:13:21 MET

Proponuje CTX, choc go nie widzialem. Mam Miro z kineskopem trinitron i jak
do dzisiaj nie widzialem jeszcze w klasie monitorow 15" lepszego obrazu.
Zwroc uwage na to, ze nie znajdziesz idealnego monitora, kazdy bedzie mial
jakies wady (sam probowalem Mag, Samsung, Goldstar, Daewoo, Miro,
Panasonic). Nie ma idealnego monitora !!!!!
Najlepszy monitor jaki widzialem do tej pory, ktory dorownywal moim zdaniem
kineskopom trinitron to Panasonic Panaflat 17", niestety pierwsza partia w
Polsce to 90% zwrotow do producenta

WARNING !!! Your Mind Is Not Responding
- (A) Abort, (R) Retry, (C) Cancel
Tatarski Slawomir: zebacz_at_iname.com