Przegladarki WWW kompatybilne z IE4

Autor: Krzysztof Ober (krzychu_at_pfsl.poznan.pl)
Data: Wed 28 Jan 1998 - 17:38:17 MET

Sciagnalem ostatnio z Internetu MS Money 98 Trial i podczas instalacji na
dzien dobry program instalacyjny wywala mi komunikat, ze aby moc wykonac
instalacje na dysku musi byc zainstalowany IE 3.02a lub lepszy. Po tym
komunikacie instalacja sie konczy (oczywiscie jak nie mialem
zainstalowanego IE 4). Poniewaz IE 4 mi sie nie podoba probowalem
zainstalowac Netszkape 4.04 i odpalic instalacje Money jeszcze raz ale
instalator dalej wywala swoje, ze chce IE 3.02a lub lepszy.
W dokumentacji odnalazlem ze Money dziala tez z przegladarkami WWW ktore sa
kompatybilne z IE. Wiec ja mam pytanie czy ktos wie co to sa za
przegladarki????

Krzys