Re: Bios

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Wed 28 Jan 1998 - 02:45:52 MET

On 27 Jan 1998 15:58:26 +0100, nowam_at_pg.gda.pl (Mirek Nowakowski)
wrote:

>I juz chocby dlatego trzeba pietnowac takie negatywne zjawiska, nawet
>wowczas, gdy bezposrednio nas one nie dotycza.

Zgoda, ale bez obrazania innych ! Wydaje mi sie, ze lepsze rozwiazanie
jest wtedy, gdy takowy delikwent otrzyma powiedzmy z 10 mejli na
priva, w ktorych jasno i wyraznie mu sie wyjasni co wolno, czego nie.

Gy popelniam blad, a tu ludziska napadaja na mnie i posylaja posty w
rodzaju: "odjete lewe jajo, albo nawet oba", czy "bo jakis palant..."
to co robie ?
1.Chowam glowe w piasek, albo
2.wnerwiam sie i puszczam codziennie 500kb binariow.

Kiedys /w wakacje/ byla na ktorejs z grup identyczna sytuacja. Ktos z
@polbox.com puscil binara, posypaly sie "joby". Owi "kulturalni" i
wszystkowiedzacy grupowicze stwierdzili nawet, ze wszyscy z domena
@polbox.com i innymi darmowymi to kmiotki i nie powinno ich sie
wpuszczac na grupy...
Ow przerazony facet/chlopak (?) napisal do mnie z podziekowaniem, ze
sie za nim wstawilem. Spytal sie, czy zmiana konta i ew. podpisu
wystarczy, aby mogl znow "bawic sie w newsy". Paranoja.

over&out

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl