Re: Bios

Autor: Marek Oberman (s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl)
Data: Wed 28 Jan 1998 - 07:42:48 MET

Od: Bartek Nagorny <bnagorny_at_kk.kalisz.pl>
Do: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Data: Wednesday, January 28, 1998 3:52 AM
Temat: Re: Bios

>Zgoda, ale bez obrazania innych ! Wydaje mi sie, ze lepsze rozwiazanie
>jest wtedy, gdy takowy delikwent otrzyma powiedzmy z 10 mejli na
>priva, w ktorych jasno i wyraznie mu sie wyjasni co wolno, czego nie.
>
>Gy popelniam blad, a tu ludziska napadaja na mnie i posylaja posty w
>rodzaju: "odjete lewe jajo, albo nawet oba", czy "bo jakis palant..."

Przepraszam, ale jesli moje "odjete lewe jajo, albo nawet oba",
brzmi jak obraza lub obelga to ja przepraszam, ale ktos
tu chyba nie ma za grosz poczucia humoru.
Gdybym to ja dajmy na to puscil cos takiego i ktos
napisalby, ze powinno mi zostac odjete to i owo,
to raczej usmialbym sie do zdrowo i nigdy wiecej
nie wyslalbym juz na liste binariow.

>--
>Bartek
>bnagorny_at_kk.kalisz.pl

Pozdrawiam
Marek
Marek Oberman Warsaw Poland
e-mail: s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl http://polbox.com/p/pesk
        mareko_at_polbox.com strony o niekompetencji firm oraz
W_W_W : http://polbox.com/m/mareko ochrona srodowiska, polityka, ekonomia