Re: Bios

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Tue 27 Jan 1998 - 14:11:52 MET

On Tue, 27 Jan 1998 12:47:34 +0100 (CET), Bartek Nagorny wrote:

>Jesli nie - zmien program. Polecam ruskiego BAT!'a. I zycie stanie sie
>prostsze - nie bedziesz sie denerwowal i Ty i facet, na ktorego
>posypaly sie "joby" oraz checi ukrecenia *U* ;] Ani inni - tacy jak
>ja, ktorych _takze_wnerwia glupota "noworyszy", ale bardziej
>nietolerancja, wywyzszanie i czesto inwektywy ze strony "starych
>wyjadaczy"..

I znowu tylko polowa prawdy.Ja nie bede odbieral durnych binarii, Ty nie
bedziesz, inni nie beda, ale te binaria _beda_ w sieci i beda nam siec
_zatykac_. A to zdenerwuje i Ciebie i tych facetow, ktorzy te binaria
wyslali. I ci faceci beda rzucac gromy na lewo i na prawo. I pewnie nawet
im do glowy nie przyjdzie, ze to oni sa przyczyna problemow. "Jaki
problem? Przeciez nie musisz odbierac moich listow?" Juz to slysze :-(

I juz chocby dlatego trzeba pietnowac takie negatywne zjawiska, nawet
wowczas, gdy bezposrednio nas one nie dotycza.

Amen.

OSciski!
Mirek Nowakowski