Re: Płyta główna - dylemat

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Tue 27 Jan 1998 - 18:27:13 MET

Dnia Mon, 26 Jan 1998 23:18:15 +0100, Nexcom <nex_at_nex.com.pl> stworzył
takie coś:

>Japolecam płyty FIC z chipsetami VIA nie miałem z nimi nigdy problemów co w
>porównaniu z płytami Intela zwłaszcza TX (szczególnie z sterownikami do
>kontrolera)
>polecam PA-2007 VP2 Baby AT
> PA-2011 VP2 ATX
>lub najnowszą PA-2012 ATX ze slotem AGP pod Socket 7 czyli poczciwe Pentium
>a co do TX To po prostu nie keszuje pamięci powyrzej 64 MB ale ją widzi

Ile kosztuje FIC PA-2012 i gdzie można to dostać?
Jest jeszcze nowy Abit, który potrafi zrobić 100MHz BUS (chipset ALI
Aladin 5) i też ma AGP - czy to też już można u nas kupić?

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Ulepszanie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/