Re: Dial-Up Natworking

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Tue 27 Jan 1998 - 18:42:35 MET

On Mon, 26 Jan 1998 14:49:19 +0100, "Zebacz" <zebacz_at_iname.com> wrote:

>Ponawiam !!
>
>Czy ktos zna program do dial-up networkingu (chodzi o serwer dial-up podobny
>jak jest w Plusie!) w ktorym istnieje mozliwosc ustawienia po ilu dzwonkach
>ma sie zglaszac komputer. Ewentualnie interesuje mnie mozliwosc konfiguracji
>serwera Dial-Up z Plusa aby odbieral po kilku dzwonkach (ingerencja w
>rejestry ???)

Jesli program nie ma jawnej opcji ustawiania liczby dzwonkow, to
zapewne ma jeszcze mozliwosc ustawienia tzw. stringu konfiguracyjnego
dla mdemu - trzeba przestudiowac instrukcje modemu i odpowiednie
komendy do tego stringu dopisac - przy starcie programu zostana
wyslane na modem odpowiednio go konfigurujac.

Darek