Re: Płyta główna - dylemat

Autor: Nexcom (nex_at_nex.com.pl)
Data: Mon 26 Jan 1998 - 23:18:15 MET

Japolecam płyty FIC z chipsetami VIA nie miałem z nimi nigdy problemów co w
porównaniu z płytami Intela zwłaszcza TX (szczególnie z sterownikami do
kontrolera)
polecam PA-2007 VP2 Baby AT
             PA-2011 VP2 ATX
lub najnowszą PA-2012 ATX ze slotem AGP pod Socket 7 czyli poczciwe Pentium
a co do TX To po prostu nie keszuje pamięci powyrzej 64 MB ale ją widzi