Re: Download

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Tue 27 Jan 1998 - 09:51:23 MET

On Tue, 27 Jan 1998 01:31:27 +0100 (CET), QBA wrote:

>Czy istnieje jakis sposob na bezpieczny download.
>Tzn. w jaki sposob po przerwanej transmisji (z Intrenetu oczywisccie)
>nie sciagac od nowa pliku.

Dostales juz w tym watku cala fure odpowiedzi, zachwalajacych Cute-Ftp,
NCFTP, NFTP czy jeszcze cos innego. Ale to tylko polowa prawdy. Wszystkie
te programu to klienci ftp, ktore -- chocby byly nie wiem jak dobre --
nic nie poradza, jezeli serwer ftp, z ktorego ciagniesz plik nie potrafi
wznawiac transmisji po jej zerwaniu. i to jest ta druga polowa prawdy.

OSciski!
Mirek Nowakowski