Re: Download

Autor: Maciej Wyczawski (gekusior_at_kinga.cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 27 Jan 1998 - 15:55:28 MET

Witam

>Dostales juz w tym watku cala fure odpowiedzi, zachwalajacych Cute-Ftp,
>NCFTP, NFTP czy jeszcze cos innego. Ale to tylko polowa prawdy. Wszystkie
>te programu to klienci ftp, ktore -- chocby byly nie wiem jak dobre --
>nic nie poradza, jezeli serwer ftp, z ktorego ciagniesz plik nie potrafi
>wznawiac transmisji po jej zerwaniu. i to jest ta druga polowa prawdy.

Co do odpowiedzi zgadzam sie w zupelnosci. Temat powraca zreszta jak
bumerang.
Moje pytanie jest takie:
Czy istnieje gdzies spis serverow ktore umozliwiaja sciaganie po przerwie?
A moze ktos majacy rozeznanie (ja wcale nie wskazuje palcem) wymienilby
chociaz te najwazniesze, najbardziej znane, ktore to umozliwiaja.
Pozdrawiam
== MACIEK --> Krakow ==
== gekusior_at_cyf-kr.edu.pl ==