Re: Bios

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Tue 27 Jan 1998 - 09:47:04 MET

On Tue, 27 Jan 1998 08:04:28 +0100 (CET), Łukasz Bajoński wrote:

>Czyżby programy pocztowe pod te najlepsze SO (nie win) nie potrafiły
>ściągać tylko poczty poniżej pewnej granicy ilości linii ?
> ;->

Program pocztowy, którego JA używam (PMMail for OS/2) ma wszystkie
konieczne wodotryski zabezpieczające mnie przed takimi binariami. tzn.
zarówno możliwość pracy w trybie "Remote Control", jak i blokowania
zciągania listów o długości powyżej zdefiniowanej przeze mnie granicy.
Poza tym cala reszta jest możliwa do samodzielnego dopisania -- program
oferuje "furtki", w które można wpisać własne procedury (np. w REXX-ie).
Słowem -- to nie było moje zmartwienie. Ale zdaję sobie sprawę z tego, że
nie wszyscy sż w tak komfortowej sytuacji. A ponieważ niektórym się
wydaje, że skoro ONI nie mają problemu, to problem nie istnieje -- chyba
że ktoś jest "palant" -- zabrałem głos w tej sprawie. A same binaria
machnąłem natychmiast forwardem ich autorowi (bez wcześniejszego ich
zciągania modemem do domu, jeżeli to kogoś interesuje).

OSciski!
Mirek Nowakowski