Re: Odp: Jaki system operacyjny? - o zlodziejstwie

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Mon 26 Jan 1998 - 17:22:41 MET

"Slawomir" <sd000001_at_polbox.com> napisał(a):

> No tak swietny system dla laika czy nowego posiadacza komputera.

Pod tym względem jest naprawdę coraz lepiej ...
Właśnie sobie przeinstalowałem linuxa (poprzednio miałem coraz to
odnawianą wersję 3.x i uznałem że czas zobaczyć jak się zmienił
program instalacyjny), wybrałem RH 5.0 (bo już wcześniej miałem RH) z
Chipa i jestem naprawdę mile zaskoczony !
Wszystko zainstalowało się bez problemowo, nie zadając za wiele
głupich pytań, sam wykrył port drukarki, modemu, rodzaj karty
graficznej i myszki, wystarczyło parę razu kliknąć "enter" :)
Od razu mam skonfigurowane Xy, i to w trzech wariantach interfejsu,
fakt że topornych w porównaniu z W95, ale przecież ten system jest za
darmo !
Jeśli więc ktoś musi używać jakiegoś programu który jest pod ten
system to niczego praktycznie na początek nie musi się uczyć,
instaluje i używa :))
Naprawdę postęp jest olbrzymi ...
Jeśli jeszcze pojawią się w odpowiedniej ilości dobre i proste w
obsłudze programy z ładnym interfejsem to pozostanie pożegnać się z
Win ;)
Głównym mankamentem dla nowych userów będzie na pewno brak polskiej
wersji systemu (przynajmniej instalacyjnego i interfejsu), ale w USA
nie będzie tego problemu ;)

--
    _/         _/    _/    _/   _/     _/_/_/_/        Lukasz Bajonski
   _/         _/    _/    _/  _/      _/            ( lbajon_at_sgh.waw.pl )