Re: FTP pod DOS'a ??

Autor: Arkadiusz Soroka (ipitaa_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Mon 26 Jan 1998 - 17:51:19 MET

Powitanko!

At 22:21 1/21/98 +0100, you wrote:
>Mam klopot, ktory mam nadzieje rozwiazac z Wasza pomoca.
>Otoz potrzebuje FTP (server) pod DOS'a ,ktory jest w stanie obsluzyc
>skrypty.
>Jezeli ktos wie gdzie to mozna dostac lub kupic to prosze o informacje.
>
>Robert Wiewiórowski

   Zainteresuj sie pakietem PC/TCP Network Software 3.1. Komercja
niestety. Zawiera wszystkie potrzebne aplikacje w 2 wersjach: pod dosa i
Win - telnet, ftp serwer i klient, ping, finger ..... Klienet ftp ma
mozliwosc pisania skryptow ktore np. ustawiaja specyficzna konfiguracje
danego usera, automatycznie loguja sie i sciagaja konkretny plik, itp.
Serwer to oczywiscie rozumie. Nie jest to wersja najnowsza i
_nie_instaluje_sie_na_G 95. Zaleta: dosowa odmiana chodzi nawet na 286 1M
RAM. Niestety nie powiem gdzie mozna to kupic, bo nie wiem, nie ja to
zamawialem, a pakiet ma ponad 2 lata. Ale jak bardzo chcesz, to napisz na
priva, sprobuje dowiedziec sie.

Pozdrawianko!

Arkadiusz Soroka
Instytut Procesów Informacyjnych Toruń
ipitaa_at_cc.uni.torun.pl aas_at_priv.onet.pl