Re: kody kreskowe a pc-et

Autor: Jarek Kucypera (jark_at_insert.com.pl)
Data: Mon 26 Jan 1998 - 14:24:18 MET

Bartlomiej Jarocki <bartek_at_itam.zabrze.pl> napisał(a) w artykule <34CC7BEA.8FB51951_at_itam.zabrze.pl>...
> Szukam informacji na temat wprowadzania numerów z czytnika kodów
> kreskowych do PC-ta

> 1) czy są ustalone protokoły wymiany informacji z czytnikiem tzn w jakim
> formacie przychodzi to po RSie a w jakim po klawiaturze

Jeśli chodzi o RS, to chyba zależy od czytnika (w dokumentacji programów z reguły
napisane jest, z jakimi współpracuje). Zaś klawiaturowy symuluje wciskanie cyferek.

> 2) jak działa czytnik z łączem klawiaturowym ? - czy można zrobić
> przelotkę i wpuścić sygnał z klawiatury i z czytnika równocześnie

Widziałem - taki rozgałęźnik, choć do głowy mi nie przyszło żeby
równocześnie klikać klawiaturę.

> Pozdrawiam,
>
> Bartek.

I ja również