Re: kody kreskowe a pc-et

Autor: Tomek Frydryk (tomekf_at_sylaba.poznan.pl)
Data: Mon 26 Jan 1998 - 14:30:03 MET

Odpowiedzi beda jedynie na podstawie dzialania w hurtowni mojego ojca;-)

Bartlomiej Jarocki <bartek_at_itam.zabrze.pl> wrote in article
> O ile zdążyłem się zorientowac to są dwa międzymordzia - RS i
> klawiaturowe
>
> 1) czy są ustalone protokoły wymiany informacji z czytnikiem tzn w jakim
> formacie przychodzi to po RSie a w jakim po klawiaturze
Na pewno. Rozne programy korzystaja z tego samego czytnika, raczej bez
specjalnych sterownikow.

> 2) jak działa czytnik z łączem klawiaturowym ? - czy można zrobić
> przelotkę i wpuścić sygnał z klawiatury i z czytnika równocześnie
Na pewno. Przynajmniej widzialem ze tak to dziala.

> 3) gdzie można w Polsce kupić czytnik kodów kreskowych (najchetniej
> rzadziej spotykany piórowy)

W firmach oferujacych kasy fiskalne. A przynajmniej tam mozna zaczac
szukac.

Tomek F.