Re: Jakie czesci do PC ?- skladam komputer

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 23 Jan 1998 - 00:24:23 MET

On Thu, 22 Jan 1998 19:49:56 +0100, Tomasz Jarnot
<jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:

>JAk mowisz ze sie nie znasz i nie wypowiadasz to po cholere ten tekst
>"wyglada dobrze ?"

Plyta niezla - szybka i bezproblemowa. Minus - tylko 2* ISA i 3
DIMM'y. Zamiast P2 300 proponuje 266 lub 233 + Ultra SCSI. Cena
kompletu ta sama a wydajnosc duzo wyzsza. Najlepiej kupic PL2 97S -
SCSI od razu na plycie

>Nie kupuj PII chyba ze nie masz w co kasy wlozyc, przynajmniej takiego 300
>Mhz, ceny ich spadna w przeciagu pol roku mysle ze o jakies 20-30%. Kup
>PII-233 a najlepiej jakiegos P266MMX. Podkrecisz bez problemca do 333 MHz.

NIE_MA P266 MMX - i jesli chodzi o intela to go nie bedzie. Aktualnie
roznica pomiedzy P2 233 a P233 MMX jest zerowa - roznica bedzie wiec
tylko w cenie plyty.

Przy takim systemie radze raczej SCSI - Ultra lub UltraWide

>Samsungi... heh.. odpal Tomb Raider 2....
>TEAC - rewelacyjny. Kup 32 speeed.

Generalnie im szybszy CDROM tym wiecej klopotow za "zlotymi plytkami"
wiec zastanow sie czy rzeczywiscie tego potrzebujesz.

>EDO do Pentium II ? Czyzbys tez sie nie znal ?

Takie polaczenie jest mozliwe - czyzbys nie wiedzial? :) Jesli nie
wiesz to nie krytykuj innych

Totalna bzdura - AGP i PCI sa niezalezne! W zwiazku z tym nie ma mowy
o zadnym spowolnieniu - zwlaszcza w wypadku 3Dfx'a - on karty 2D
wogole nie wykorzystuje. Ja polecam Millenium 2 AGP + jakas karta na
VooDoo (lub VooDoo 2 jesli mozesz chwile poczekac). BTW Ta karta
dzwiekowa nazywa sie Monster Sound a nie Monster 3D.

>Nvidia RIVA 128 z 8 MB zalatwia sprawe 3D. Zadnych ATI RAge PRo -
>beznadzieja.

Nie ma 8MB Rivy - czyzbys sie nie znal? :)

> Jurand

Pozdrowienia

Vindex