Re: Tseng ET 6000

Autor: witw_at_friko2.onet.pl
Data: Thu 22 Jan 1998 - 18:59:24 MET

Kamil O?miański wrote in message ...
>Czesc.
>Widzialem ostatnio karte oparta na ET6k za 220 zl brt(2MB). Poradzcie,
>czy kupno jej duzo poprawi wydajnosc systemu - czyli czy warto ja
>kupic?. Jesli nie, to co innego w mniej wiecej tej granicy cenowej?
>Slyszalem tez o problemach pojawiajacych sie w Wordzie. Jak z tym na
>prawde jest?

Witaj!
Posiadam kartę na ET6000 (konkretnie Jaton Video58P 2MB)
O żadnych problemach w Wordzie nic mi nie wiadomo (używam W95OSR2 PL,
Word95PL).
Z czystym sumieniem mogę ją polecić (szczególnie "firmowaną" przez Jatona -
bardzo dobre sterowniki).
Pozostaje jednak pytanie czy naprawdę jej potrzebujesz...

Pozdrawiam - WIT