Re: Tseng ET 6000

Autor: Piotr Kozłowski (siwus_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 22 Jan 1998 - 23:06:13 MET

On Thu, 22 Jan 1998 17:50:59 +0100, kamilek_at_kki.net.pl (Kamil
Ośmiański) wrote:

>Czesc.
>Widzialem ostatnio karte oparta na ET6k za 220 zl brt(2MB). Poradzcie,
>czy kupno jej duzo poprawi wydajnosc systemu - czyli czy warto ja
>kupic?. Jesli nie, to co innego w mniej wiecej tej granicy cenowej?

IMHO warto

>Slyszalem tez o problemach pojawiajacych sie w Wordzie. Jak z tym na
>prawde jest?

Nie zauważyłem żadnych problemów. Może przy starych sterownikach coś
takiego było ?

>Mam 486DX2/80, 16MB i karte Cirrus Logic 5428 1MB Vesa Local Bus. Na
>plycie mam tez jednak gniazda PCI. Pracuje w W95, glownie Word, troche
>inne aplikacje z MS Office oraz drobne, amatorskie pierdolki w
>CorelDRAW7 i reszcie pakietu.

Przesiadałem się właśnie z takiej karty i różnica jest duża na korzyść
Tsenga

>Widzialem tez ta sama karte za 320 zl z 4MB. Czy te dodatkowe 2 mega
>poprawia wydajnosc? Czy tylko maja odbicie w dostepnych
>rozdzielczosciach i ilosci kolorow?

Dodatkowa pamięć nie poprawia wydajności (przynajmniej ja nie
zauważyłem żadnej różnicy po dodaniu 2 MB)

Pozdrowienia z Katowic

--
Piotr Kozłowski
siwus_at_priv.onet.pl