Re: Haslo do AMI BIOS

Autor: Robert Wiewiórowski (wiewiorowski_at_posexperts.com.pl)
Data: Thu 22 Jan 1998 - 22:47:20 MET

Jeżeli ktoœ ma podobne problemy to dysponuję programikami do wycišgania haseł z
AMI i AWARDA, jednakże nie działały u mnie :-(
Jednak mam program do kasowania CMOS'u , sprawdzony na AMI !
Sam miałem u siebie podobny problem, ale:
1. "killcmos" (31 kB)
2. ustawienie SETUP'a
3. można bawić się dalej.

Oczywiœcie pomaga to jeżeli mamy hasło tylko na SETUP'ie.
Jak ktoœ chce to mogę mu to wysłać.
Robert Wiewiórowski
wiewiorowski_at_posexperts.com.pl