Re: Nagrywarka Philips 2600

Autor: Sylwek Orlik (sylor_at_polbox.com)
Data: Tue 20 Jan 1998 - 18:34:00 MET

Krzysztof Janicki napisał(a) w wiadomości:
<69v9do$29e$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...

>Po pierwsze niczego nie pierdole (w tym momencie, nie mam takiej
>podzielnosci uwagi). Pod drugie nikt mi nic nie nagadal. Posiadam taka
>nagrywarke i wiem co pisze. 70% utworow jest uszkodzonych przy zgrywaniu na
>dysk. Jesli masz dobre wavy to oczywiscie mozesz dobrze nagrac. Radze sobie
>tak, ze zgrywam normalnym cd-kem Toshiba 24x (niestety z predkoscia 1x) na
>dysk i pozniej nagrywam.

Gdybyśta używali polskich znaków to nie byłoby takich nieporozumień.
Wracając do CDD 2600 to odczytywanie danych też idzie mu kiepsko
(słaba korekcja błędów) i należy go używać wyłącznie do nagrywania.
Jako nagrywarka sprawuje się całkiem nieźle. Zrobiłem nią ~200 płyt
z czego część była testowana w wytwórni kompaktów na okoliczność
występowania błędów (standardowa procedura przed zrobieniem
glass mastera) i wszystkie przeszły przez test z wynikiem pozytywnym.

SylwekOrlik