Re: Nagrywarka Philips 2600

Autor: Krzysztof Janicki (kajan_at_polbox.com)
Data: Mon 19 Jan 1998 - 10:34:11 MET

Tomix wrote in message <34C30A58.E382ED07_at_kki.net.pl>...

[ciach]

> Czlowieku !
>Kto Ci nagadal takich pierdol !!!! Ja jakos nie mam problemow z audio !!
>Tomix

Po pierwsze niczego nie pierdole (w tym momencie, nie mam takiej
podzielnosci uwagi). Pod drugie nikt mi nic nie nagadal. Posiadam taka
nagrywarke i wiem co pisze. 70% utworow jest uszkodzonych przy zgrywaniu na
dysk. Jesli masz dobre wavy to oczywiscie mozesz dobrze nagrac. Radze sobie
tak, ze zgrywam normalnym cd-kem Toshiba 24x (niestety z predkoscia 1x) na
dysk i pozniej nagrywam.
Howgh
krzys; kajan_at_polbox.com