Re: przegrywanie CD Audio

Autor: Sylwek Orlik (sylor_at_polbox.com)
Data: Tue 20 Jan 1998 - 19:06:06 MET

Wlodzimierz Macewicz napisał(a) w wiadomości:
<34BB4B7B.3E362668_at_ia.pw.edu.pl>...
>Moze ktos spotkal sie z nastepujacym problemem?
>mam nagrywarke RICOCH-a
>
>Oprogramowanie ceQuadrat
>
>Normalne CD-romy pregrywa bardzo dobrze, natomiast plyty dzwiekowe nie
>(probowalem 3 razy z roznymi ustawieniami). Wystepuje nastepujacy efekt,
>przy odtwarzaniu kopii wystepuja przeskoki (tak jak w starych
>gramofonach, przy przeskoku igly) lub zapetlenie w czasie, w kolko
>odtwarzanie tego samego fragmentu, czesto wystepuja glosne trzaski

Daj se spokój z tym oprogramowaniem. Nawet jeśli już przegra Ci tracki
audio bez trzasków (zapewne źle zdejmuje obraz, a może to być spowodowane
napędem źródłowym, lub brakiem włączonej opcji Advanced Jitter Correction)
to i tak będzie obcinał po jednej ramce z początku i końca każdego tracku.
Dotyczy to także tracków ISO. Sprawdzone na dwóch odmianach WinOnCD 3.0
(nie pamiętam dokładnych wersji, ale data emisji różniła się o ponad rok)
i dwóch zepełnie różnych konfiguracjach. Posiada on jeszcze parę innych
wad takich jak robienie "kaszanki" z polskich znaków (sprawdzałem tylko
na wcześniejszej wersji), zdarzające się "drobne" przekłamania w treści
plików, oraz działanie paru funkcji zupełnie niezgodne z opisem.

Sylwek Orlik