Re: Jaki system operacyjny? - o zlodziejstwie

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 19 Jan 1998 - 03:06:06 MET

Dnia 15 Jan 1998 22:14:23 GMT, Jacek Żoch napisał(a):
>Thom <thom_at_infonet.wroc.pl> napisał(a) w artykule
><34bcf1db.4238204_at_news.lublin.pl>...

>Ja juz ponasd 2 lata....Wiele firm takze. Wiec dlaczego nie mlodziez ?

Bo młodzież się wkurzy po dziesiątej reinstalacji tego "systemu"...

>Wielu ludzi meczy sie z jakim badziwiem np. Linuxem, OS/2 bardzo dlugo
>zanim zmieni go na cos sensownego ( np. znany chyba wszystkim tutaj
>Grzegorz Szyszlo ).

Dokładnie tak... tylko na odwrót. Żaden z moich znajomych nie zrezygnował z
linuxa, kilku zrezygnowało z Grozy na rzecz linuxa, a pozostali zaczynają
coś przebąkiwać... Ostatnio znany mi zapalony NT-kowiec oświadczył, że
instaluje sobie linuxa... a ja mu przecież tylko jeden programik pod linuxem
pokazałem :)

>A za co kupic ksiazki, komputer i inne rzeczy ?. Moze dadza rodzice, moze
>trzeba troche popracowac ?

Owszem, trzeba popracować. Ale wyrzucanie zaoszczędzonych kilku tysięcy
złotych raczej się nie zdarza :)

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)6455787|
|mailto:joshua_at_student.uci.agh.edu.pl http://linux.uci.agh.edu.pl/~joshua2/ |