Re: Jaki system operacyjny? - o zlodziejstwie

Autor: e. taranov (eugen.taranov_at_muc.cablesurf.de)
Data: Tue 20 Jan 1998 - 19:30:48 MET

Przemek Bak schrieb in Nachricht <34C275DB.7BB069FF_at_kki.net.pl>...

>Zauwaz, ze ludzie zachecajac do Linux-a _prawie nigdy_
>nie podaja GUI jako jego zalety (ale to sie blyskawicznie
>zmienia). Natomiast przypomnij sobie jakie inne argumenty
>podaja. I wyciagnij z tego wnioski. Jedno Ci powiem (napisze :)
>Ci ludzie (czyli ja tez) nie zachecaja do uzywania Linux-a,
>na przekor Microsoft-owi (chodz czasami tez :)) ale zachecamy
>do uzywania Linux-a, bo go sami uzywamy w codziennych
>czynnosciach. Jesli tyle osob uzywa Linux-a, mimo jego
>niedoskonalego jeszcze GUI-a to cos w tym musi byc, nie ?
>
>przemol
> [...]

Hi Przemyk,
to podales rzeczywiscie przekonywujacy argument.
A jezeli powiem tak: zauwaz,jesli tyle osob uzywa Windows95,
mimo wszystkich jego wad to cos w tym musi byc, nie?

Pozdrowienia

Eugenisuz
eugen.taranov_at_muc.cablesurf.de