Re: Re: PCI Bridge

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Mon 19 Jan 1998 - 21:56:43 MET

On Sun, 18 Jan 1998 21:52:25 GMT, lukplast_at_shubby.nom.pl (LukPlastMan)
wrote:

[...]
>Potem zaczalem grac w Q. Kiedy skonczylem, jakies 2h temu, i wyszedlem
>z Q system mi sie zawiesil (zielony pasek na gorze, konieczny
>restart). Dodam, ze takie zawieszanie sie systemu przy wychodzeniu z Q
>to czesta sprawa i nie o to chyba chodzi (nie wiem czemu sie wiesza,
>ale to malo wazne).
>Grunt, ze po zawieszeniu sie i zresetowaniu komputera znowu wyskoczyl
>ten *4!@&#$&*(#@ "blad...."......
>Nie mam juz sil :(
[...]

Słuchaj, a może to naprawdę walnięte SDRAM-y? Wiele osób mówiło, że
80% zawieszeń, "nieprawidłowych stron", "krytycznych wyjątków" czy
innych takich to kwestia walniętego hardwaru. Podobno do chipsetu
Intel Atlanta trzeba mieć jakieś specjalne SDRAM-y. Jak nie to - może
po prostu padły, to się zdarza... może masz kogoś, kto ma SDRAM i Ci
pożyczy? A jak Ci dali :-) tego kompa, to pewnie był z 32MB ram-u, czy
wtedy wszystko było OK?
Moim skromnym zdaniem instalowanie Windy po raz pięćdziesiąty śledząc
każdy dołożony programik to nie jest sposób.

Nie bardzo mam jak Cię pocieszyć... to tyle.
Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl
        jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Ulepszanie Win95 i inne formy rozrywki: