Re: PCI Bridge

Autor: LukPlastMan (lukplast_at_shubby.nom.pl)
Data: Sun 18 Jan 1998 - 22:52:25 MET

>oczywiscie bedzie dzialal bez niego, ale znacznie mniej wydajnie, nie
>bedzie mozna wykorzystac wszystkich mozliwosci komputera, i moga sie
>pojawiac dodatkowe problemy przy instalacji niektorych kart i urzadzen.

Hm........
Wiec mozliwe, ze to przez to mam ciagle "blad ochrony systemu" przy
probie instlacji karty sieciowej??

Moze opisze szerzej moj problem.
W tym roku juz 10x robilem reinstall win95...
Wszystko spowodowane jest faktem, iz po przejsciu na PII 233, z plyta
z chipsetem LX mam ciagle problemy z siecia. Dzisiaj, po trzydniowej
doglebnej instalcji (krok po kroku) win95 i niemal wszystkich jego
komponentow dzialalo wszystko. Lacznie z siecia - testowalem bo gralem
w Quake'a przez 5h :).

Dzisiaj zrobilem nastepujace rzeczy:

a) sprawdzilem najnowszy sidik CD Action PL i zainstalowalem kilka
demek
b) zainstalowalem Norton Utilities 2.0 for Win95

Potem zaczalem grac w Q. Kiedy skonczylem, jakies 2h temu, i wyszedlem
z Q system mi sie zawiesil (zielony pasek na gorze, konieczny
restart). Dodam, ze takie zawieszanie sie systemu przy wychodzeniu z Q
to czesta sprawa i nie o to chyba chodzi (nie wiem czemu sie wiesza,
ale to malo wazne).
Grunt, ze po zawieszeniu sie i zresetowaniu komputera znowu wyskoczyl
ten *4!@&#$&*(#@ "blad...."......
Nie mam juz sil :(

>dlatego zalecam instalacje drivekow do plyty glownej oraz sterownikow
>bus-master ZAWSZE. rozumiem, ze bywaja z tym problemy i trzeba chwilke
>poswiecic by sie tego nauczyc, ale generalnie naprawde warto.

Nie wazne ile to zajmie czasu.
Prosze powiedz jak mam to zrobic i co mi jest potrzebne...
Pleaaaase...

Bede bardzo wdzieczny :).

Mam sidik z driverami dla plyty glownej. Myslisz, ze tam bedzie cale
odpowiednie oprogramowanie? Bo szukalem, ale nie znalazlem...
Chyba, ze przeoczylem...

Pozdrawiam, Lukasz Wedrocha - LukPlastMan, lukplast_at_shubby.nom.pl
The Immortals Quake Clan Page: http://www.quake.org.pl/klany/im
The Immortals Quake Clan E-mail: klanim_at_quake.org.pl