Re: PCI Bridge

Autor: LukPlastMan (lukplast_at_shubby.nom.pl)
Data: Wed 21 Jan 1998 - 16:04:26 MET

>Słuchaj, a może to naprawdę walnięte SDRAM-y?

Raczej nie...

> Wiele osób mówiło, że
>80% zawieszeń, "nieprawidłowych stron", "krytycznych wyjątków" czy
>innych takich to kwestia walniętego hardwaru.

Ale to jest co innego. Jak nie mam zainstalowanej karty sieciowej to
WSZYSTKO dziala...

> Podobno do chipsetu
>Intel Atlanta trzeba mieć jakieś specjalne SDRAM-y.

Hmm....
Skad masz takie informacje?

> Jak nie to - może
>po prostu padły, to się zdarza... może masz kogoś, kto ma SDRAM i Ci
>pożyczy? A jak Ci dali :-) tego kompa, to pewnie był z 32MB ram-u, czy
>wtedy wszystko było OK?

Jest ok. Tylko karta sieciowa nie dziala. Zadna karta - dzisiaj
pozyczylem od kolegi inna karte, win ja wykryl i automatycznie
zainstalowal, po czym zrestartowal komp. I znowu blad ochrony systemu.

>Moim skromnym zdaniem instalowanie Windy po raz pięćdziesiąty śledząc
>każdy dołożony programik to nie jest sposób.

Wiem. Ale jak to robie, to przynajmniej dziala mi wszystko przez kilka
dni...

Pozdrawiam, Lukasz Wedrocha - LukPlastMan, lukplast_at_shubby.nom.pl
The Immortals Quake Clan Page: http://www.quake.org.pl/klany/im
The Immortals Quake Clan E-mail: klanim_at_quake.org.pl