Re: grafika na AGP i VooDoo na PCI

Autor: Robert Kowalski (funky_at_friko3.onet.pl)
Data: Mon 19 Jan 1998 - 12:55:58 MET


Bartek Nagorny napisał(a) w wiadomoœci:
<34ba1880.12649258_at_news-tpnet.icm.edu.pl>...
>On Wed, 7 Jan 1998 22:18:23 +0100, Tomasz Jarnot
><jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:
>
>>>
>>> Bardzo dobre pytanie. Jezeli przysle Ci ktos jakies info na priva, to
>>> wrzuc prosze na grupe.
>>
>>Zastanawia mnie jedno w tym problemie - na cholere kupowac VooDoo w
>>momencie kiedy posiada sie juz karte na chipie Riva ?
>>
>To jest akurat proste - riva nie ma zadnego wlasego API, wiec
>posilkuje sie tylko dretwym i wolnym direct3d, o porzadnych
>sterownikach openGL nie wspomne juz.
>Riva to kolejna - nie wnoszaca nic nowego, ani nie bedaca zadnym
>przelomem- karta 2d/3d. Co wazne niewiele, lub wcale nie szybsza w d3d
>od 3Dfx'a.
>Voodoo za to ze swoim Glide pozostawia rive daleko z tylu /jesli jest
>gra zarowno d3d i specjalnie dla voodoo - a takich jest przeciez potop
>;) /
>
>Rive moge miec do 2D i okienkowej akceleracji 3D. W full-screenie
>zawsze voodoo i tylko voodoo. A przy sprzyjajacych okolicznosciach
>finansowych 2x voodooII w te wakacje ;)
I to wlasnie jest jedyna i tylko jedyna, wlasciwa odpowiedz na temat 3D
HOWG
:-))
Voodoo II uber ales.

Pozdrówka
Robert Kowalski
funky_at_priv3.onet.pl
ICQ UIN: 7112656



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:56:35 MET DST