Re: grafika na AGP i VooDoo na PCI

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Thu 08 Jan 1998 - 03:12:36 MET


On Wed, 7 Jan 1998 22:18:23 +0100, Tomasz Jarnot
<jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:

>>
>> Bardzo dobre pytanie. Jezeli przysle Ci ktos jakies info na priva, to
>> wrzuc prosze na grupe.
>
>Zastanawia mnie jedno w tym problemie - na cholere kupowac VooDoo w
>momencie kiedy posiada sie juz karte na chipie Riva ?
>
To jest akurat proste - riva nie ma zadnego wlasego API, wiec
posilkuje sie tylko dretwym i wolnym direct3d, o porzadnych
sterownikach openGL nie wspomne juz.
Riva to kolejna - nie wnoszaca nic nowego, ani nie bedaca zadnym
przelomem- karta 2d/3d. Co wazne niewiele, lub wcale nie szybsza w d3d
od 3Dfx'a.
Voodoo za to ze swoim Glide pozostawia rive daleko z tylu /jesli jest
gra zarowno d3d i specjalnie dla voodoo - a takich jest przeciez potop
;) /

Rive moge miec do 2D i okienkowej akceleracji 3D. W full-screenie
zawsze voodoo i tylko voodoo. A przy sprzyjajacych okolicznosciach
finansowych 2x voodooII w te wakacje ;)

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:54:44 MET DST