Re: siec osiedlowa - kto mi pomoze?

Autor: fish (fish_at_gnet.pl)
Data: Mon 19 Jan 1998 - 12:08:47 MET

>Nie istnieje nic takiego jak "wzmacniacz" do ethernetu nakoncentryku.
>To jest maly, dwuportowy router - wynalazek na ktory zapotrzebowanie
>jest znikome, produkcja niemalze jednostkowa to i cena odpowiednio
>wysoka...

a repeater nie zajmuje sie wlasnie regeneracja sygnalu
i separacja segmentow? a router to router i z repeaterem nie ma
niz wspolnego.

rzeczywiscie dosyc ciezko to dostac i generalnie sieci robi sie
teraz na skretce. poszukaj w ofertach jakis taiwanow, np.
prime'y 7-portowe (4xBNC, 2xRJ45, AUI) kosztuja ok.
600 zl netto. sa tez jakies geniusze, ale nie obcowalem z nimi.

kabelek rg58/u tez was wyjdzie troche taniej niz skretka, jakies
60-70 zl za 100m na gieldzie. no i segment moze miec te 185 m
choc z praktyki wiem ze dobre karty sieciowe, a nawet geniusze 2000
wytrzymuja 300 m. na skretce dlugosc kabla to 100 m. ale i
niezawodnosc wieksza..

--
saluto,
fish imagen