Re: siec osiedlowa - kto mi pomoze?

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Tue 20 Jan 1998 - 21:58:42 MET

On 1998-01-19 ladzk_at_ite.waw.pl said:

>Nie istnieje nic takiego jak "wzmacniacz" do ethernetu
>nakoncentryku. To jest maly, dwuportowy router - wynalazek na ktory

Istnieje za to repeater, ktory nie jest zadnym
router'em tylko wlasnie prostym wzmacniaczem
umieszczonym pomiedzy dwoma BUS'ami ...
Mam takiego zainstalowanego firmy Longshine.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive