Re: Jaki system operacyjny? - o zlodziejstwie

Autor: Jacek Żoch (zoch_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 15 Jan 1998 - 23:14:23 MET

Thom <thom_at_infonet.wroc.pl> napisał(a) w artykule
<34bcf1db.4238204_at_news.lublin.pl>...

> Dlaczego dla mlodziezy Win 95 ? Ile mozna na tym chlamie pracowac.
Ja juz ponasd 2 lata....Wiele firm takze. Wiec dlaczego nie mlodziez ?
Wielu ludzi meczy sie z jakim badziwiem np. Linuxem, OS/2 bardzo dlugo
zanim zmieni go na cos sensownego ( np. znany chyba wszystkim tutaj
Grzegorz Szyszlo ).

> I do tego Works heh. Ceny programow w porownaniu do zarobkow budza
A dlaczego by mialo sie je do tego porownywac ? Ceny musza byc wszedzie
podobne, bo dlaczego mialo by byc inaczej. Przypominac, ze tzw. "realny
socjalizm" skonczyl sie w 1989

> politowanie. A mlodziez powinna sie wlasnie rozwijac. Uczyc !! A za co
> kupic te programy ? Na oryginaly to sie chyba nikt nie zdecyduje. Co
> zostaje ?
A za co kupic ksiazki, komputer i inne rzeczy ?. Moze dadza rodzice, moze
trzeba troche popracowac ?

--
jacek