Re: Sb AWE 64 Value kontra Sb AWE 64 Gold

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Sun 18 Jan 1998 - 20:41:01 MET

"Maciej Kuczera" <falcon_at_polbox.com> writes:

> Czy jest sens zaplacic dwa razy wiecej za wersje gold (parametry techniczne)
> jesli karte wykorzystywac bede do zastosowan polprofesjonalnych.

Znaczy co bedziesz robil?

Wlasciwie trudno doczytac sie jakies sa wlasciwie roznice pomiedzy
tymi wersjami, producent podaje w jednym miejscu, ze gold ma 4MB RAM
(vs 0.5 MB Value, ktora jest przy tym wylaczana po wsadzeniu modulu
z RAM), ze nie ma wzmacniacza, oraz ze ma lepsza jakosc dzwieku (chociaz
nie mozna zrobic karty doskonalej).

No i moze jest jakis dodatkowo soft na plytce, nie interesowalo mnie to.
Z drugiej strony, modul z RAM tez troche kosztuje, chociaz chyba
nie uzasadnia to kupowania gold.

Mam value - nie narzekam na szumy. 4MB niestety trzeba kupic, bo MIDy
byly tragiczne.

--
Krzysztof Halasa