Re: Jaki system operacyjny? - o zlodziejstwie

Autor: Przemek Bak (przemol_at_kki.net.pl)
Data: Sun 18 Jan 1998 - 22:12:19 MET

slawek wrote:

> systemem
> >
> Tylko GUI jakies takie tam przedpotopowe,

A czy ty widzial jakies GUI pod Linuxem ? Na serio pytam.
Tylko nie mow mi: "kilka lat temu widzialem". Napisz czy
ostatnio widziales.

Kiedys juz pisalem, ze to nie interfejs unix-ow (a w szczegolnosci
Linux-a) jest przestarzaly tylko postrzeganie Unix-ow
przez niektorych jest przestarzale. Unix sie zmienia, panowie,
przypatrzcie sie dobrze.

przemol

--
przemol_at_mvii.uni.lodz.pl