Wybór BIOS-u ????

Autor: Konrad Kaminski ( HADEK ) (hadek_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 18 Jan 1998 - 20:50:06 MET

Oto wyciąg tekstu ze strony producenta płyty głównej " Abit-TX5 ".
Proszę o wyjasnienie mi o co tu chodzi .
Po przejzeniu tego tekstu zauwazycie, ze do pobrania
mam dwa rózne pliki - WIEC KTÓRY MAM WYBRAC do
aktualizacji cobym nie zrąbał następnej płyty.
Jak ktos ma jakies sugestje CO WOLNO A CO NIE WOLNO PODCZAS
AKTUALIZACJI bede bardzo wdzieczny
No i który plik sciągnąć.

You may download the latest version of BIOS from our site. Do not forget to
read the relative readme file for correct operation. If you have any
questions beyond the readme file, please don't hesitate to contact our Field
Application Engineer (FAE) Dept. at technical_at_abit.com.tw.
TX5
Filename: TX5NB6K.EXE