Odp: Jaki system operacyjny? - o zlodziejstwie

Autor: Wojciech Kulesza (wojciech_at_friko.sos.com.pl)
Data: Sun 18 Jan 1998 - 21:33:21 MET

Andrzej Karpinski wrote:
>Czyli uwazasz, ze glupota jest w przypadku wyboru systemu
>operacyjnego wystarczajacym usprawiedliwieniem
>popularnosci Win95?

Dlaczego uważasz wygodę i martwienie się tym, czym tzw. przeciętny
użytkownik peceta nie powienien się martwić, za przejaw głupoty. Ja też
kilka lat temu miałem opory przed okienkami, ale mi przeszło. Każdy powinien
pracować na takim systemie operacyjnym, na którym wygodnie mu się prauje.
Dlaczego z powodu pokazaniu światu, że jestem lepszy i mądrzejszy, mam np.
pracować w domu np. na Unixie, i ma mnie szlak trafiać z obsługą? W domu
tego nie potrzebuję! Gdy założę sobie sieć składającą się z 10 komputerów,
to przejdę na Win NT lub Lantastic, a gdy będę miał ich 200, to zainstaluję
Unix. Uważam, że do wszystkiego należy podchodzić z odrobiną zdrowego
rozsądku i nie próbować wszystkiego rozstrzygać ze 100% przekonaniem, że się
ma bezwzględną rację.
Wolę Linux, instalują Linux; lepiej pracuje mi się na 95, instaluję 95.

Pozdrowienia,
Wojtek

            Wojciech Kulesza
            wojciech_at_priv.sos.com.pl