Re: Coś tu bardzo brzydko pachnie - czyli spiskowa teori

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Thu 15 Jan 1998 - 21:19:09 MET

Tomasz Jarnot <jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał(a):

> Tak tyle ze komu sprawiloby przyjemnosc opracowywanie dokumentow w TAG-u
> pod DOS-em maja Pentium 200 MMX ? :) Szczerze mowiac nie dziwie sie ze

Nie piszę o starych programach tylko o starszych wersjach (czyli np
nie O'97 tylko O'95 które pewnie teraz schodzi za bezcen ...)

> piractwo jest w Polsce tak popularne, szczegolnie na rynku gier. Gdyby

Naprawdę myślisz że tylko w Polsce ?

> wszyscy drystybutorzy sprzedawali gry w granicach 60-70 zl to schodzilyby
> ich cale masy, a tak to jest cena 140 zl i koles woli isc na gielde i dac
> tam 50 zl za gre. W przypadku gdy oryginal bylby za 60-70 zl gielda nie
> miala by szans bytu.

Dokładnie !
Choć mnie to przyznam by nie skusiło, mam źródło po 35 zł ;)

> Ciekawe gdzie :)

W sklepie kupując nowy komputer ;)
Gdzieniegdzie możesz tanio dokupić wesję OEM kupując np dysk twardy
czy kartę graficzną ...

> Ale mu nie jestesmy rasowymi amerykancami. Jesli bede zarabial tyle co
> rasowy amerykaniec to bede sobie fundowal oryginaly, teraz mnie na nie nie
> stac i dyskusja z grubsza rzecz biorac nie ma sensu.

Szkoda że napisałeś to na koniec długiego listu ;)

--
    _/         _/    _/    _/   _/     _/_/_/_/        Lukasz Bajonski
   _/         _/    _/    _/  _/      _/            ( lbajon_at_sgh.waw.pl )