Re: ludzie pomocy z karta S3 Virge

Autor: Ever (skunk_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 15 Jan 1998 - 21:55:23 MET

On Fri, 09 Jan 1998 16:02:34 +0100, Filip Ilnicki
<ilnickif_at_miriam.ee.pw.edu.pl> wrote:

>Mam problem
>
>W moim komputerze mam prosta karte s3 trio, -dziala bez zarzutu
>(mam plyte asusa p55t2p4 a procesor 6x86 cyrix), prubowalem zamienic ja
>na s3 VIRGE DX (czy jakos tak sie nazywa) i mam problem, niby wszystko
>dziala, ale po ekranie lataja paski (ktore wygladaja tak jak na zle
>nastrojonym kanale w telewizorze) wszystko pracuje niby poprawnie, ale
>te paski troche denerwuja. (na starej karcie nic takiego nie bylo, co
>wiecej na komputerze z ktorego wzialem s3 VIRGE dziala poprawnie),
> [...]
Mialem podobny problem - chodzi o to, ze jest zwalona pamiec na karcie
(jakas nozka nie dociska czy cos).
Zmienialem karte ze 3 razy (!!!) i teraz pracuje ok, ale czasami
pojawiaja sie jeszcze jakies paski.. szczegolnie przy zadaniach
obciazajacych porcesor..
Jak sie dowiesz co jest grane to daj znac!!
Ever
__
Pawel Szymanski
mailto:skunk_at_friko.onet.pl