Re: MONSTER 3D vs. STB VELOCITY 128 czyli 3Dfx contra NVidia RIVA 128

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Fri 16 Jan 1998 - 03:25:12 MET

On Thu, 15 Jan 1998 18:57:15 GMT, enemy_at_pdi.net (Enemy Kaeert) wrote:

>I powiedzial mi (potwierdzajac to pokazaniem)
>STB V128 - karta w grafice bije Monstera na glowe - ale :

W czym ? Wszyscy mowia i pisza, ze graficznie jest gorzej. Nawet
posiadacze obydwoch tych kart ! ?
I to w dodatku pisza o direct3D, nie wspominajac o oGL...

>uwaga - pod NT 4.0 - bo NT 4.0 ma przeciez wspomaganie dla
>hardwerowego OPEN GL - i tu drogi Bartku mam przeczucie ,ze twoje
>pomstowanie na RIVE i twierdzenie z enie ma ona "wlasnego API" jest po
>prostu wyrzutem sumienia za to , ze jej nie kupiles....

Nie :) Wlasne API - chodzlo mi o cos takiego jak Glide na voodoo. :)
Rivy juz na pewno nie kupie. Marzy mi sie Verite2200 z 8mb...

>a Q2 i nie tylko wyglada po prostu znakomicie w rozdzielczosci
>1600x1200 z wygladzanymi teksturami i wszystkimi innymi bajerami
>jakie daje Monster......

Ladnie to moze i wyglada, ale:
1. 1600x1200 ???? Nie sadze. A oGL w _takiej_ rozdzielczosci ????????
Cos tu smierdzi ;)
2. Wszyscy testerzy internetowi sie wypowiedzieli mniej wiecej tak:
owszem, dziala i akceleruje. Ale nie ma porownania z jakoscia grafiki
na voodoo !

> i jakich nie daje (np. rozdzielczosci powyzej
>800x600) hue hue hue - teraz raczej wiem na pewno , ze ta karta ma
>przyszlosc i to nie byle jaka - narzekanie na drajwery pod w95 dotyczy
>wlasciwie tylko w 95 i ja zdaje sobie sprawe, ze NT nie ma kazdy , ale
>co tam.... poza tym ...... Monster sie swietnie nadaje pod w 95 nie ?

Oczywiscie, przeciez to karta wylacznie do gier. A _akcelerowane_ gry
to wiadomo - w95 i troszke w NT.

>Naprawde, ze to co potrafi ta karta i co pokazuje pod NT - przechodzi
>ludzkie pojecie....

Dziwie sie, ze jeszcze ktos ten thread czyta ! ;))

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl