Re: jak zarzadzacie literatura

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_chem.pg.gda.pl)
Data: Thu 15 Jan 1998 - 14:19:57 MET

On Thu, 15 Jan 1998, Pawel Pyk wrote:

> czesc,
> chodzi mi o wasze doswiadzcenia w zarzadzaniu spisami literatury do prac
> (magisterskich lub doktoranckich) albo publikacji.
> Czasami rozrasta sie to do dosc niebotzcznych rozmiarow (mam przeszlo
> 300), kumple uzywaja Reference Menagera ale mnie on nie specjalnie
> przypada do gustu, macie jakies moze inne typy? Dobrze by bylo zeby to

Nie ma nic lepszego od Reference Managera. Inna sprawa ze
najwiecej kozysci przynosi on wowczas, gdy tych prac pisze sie nieco
wiecej niz jedna.

[...]
> swiata i uzywac Worda. Podono ten nowy potrafi juz ponumerowac rownania
> (ciekawe ye umial to 6 lat temu WP5.1) ciekawe czy potrafi przenumerowac
> odnosnik do nich, czekam jesli bedzie umilal robic osobno to samo z
> tabelami, rysunkami, przypisami i literatura...

Hm, moja przygoda z MS wordem zatrzymala sie na etapie Worda 2.0c
ale i ten sobie z numerowaniem rownan, odnosnikow, przypisow, tabel
rysunkow, czy czego tam chcesz radzil.

                                                   Marek Wojciechowski