RE: ripper MP3

Autor: Andrzej Bednarczyk (andrzej.bednarczyk_at_polkomtel.com.pl)
Data: Thu 15 Jan 1998 - 14:42:32 MET

Zgadza się - nie o to chodzi. Chodzi o zgrywanie ścieżek _bezpośrednio_
korzystając z funkcji sprzętowej napędu a nie przez kartę dźwiękową. Weź
pod uwagę że nagrywając spod Goldwave'a nagrywasz przy okazji
odsłuchując czyli przez kartę muzyczną. A ripper'y zgrywają bezpośrednio
z napędu. BTW: miałem mitsumi x2 i też musiałem przez goldwave'a... a
teraz mam philipsa x8 i jest cool.

Greetz.
An_at_y Data Center / Operations Team
{ tr4nce_at_mega.com.pl } ICQ:5080558