jak zarzadzacie literatura

Autor: Pawel Pyk (pyk_at_ccgate.ari.ch)
Data: Thu 15 Jan 1998 - 13:41:25 MET

czesc,
chodzi mi o wasze doswiadzcenia w zarzadzaniu spisami literatury do prac
(magisterskich lub doktoranckich) albo publikacji.
Czasami rozrasta sie to do dosc niebotzcznych rozmiarow (mam przeszlo
300), kumple uzywaja Reference Menagera ale mnie on nie specjalnie
przypada do gustu, macie jakies moze inne typy? Dobrze by bylo zeby to
dynamicznie wpolpracowalo w Wordem umozliwiajc przenumerowanie
odnosnikow (jesli zechce uzywac numerycznych np [101]) wzstepujacych
tekscie w przypadku dodawania poyzcji do literatury. Wiem ze to dziala
bez pudla w TeXu czy WP ale czasami musze byc kompatybilny z reszta
swiata i uzywac Worda. Podono ten nowy potrafi juz ponumerowac rownania
(ciekawe ye umial to 6 lat temu WP5.1) ciekawe czy potrafi przenumerowac
odnosnik do nich, czekam jesli bedzie umilal robic osobno to samo z
tabelami, rysunkami, przypisami i literatura...
Pawel
PS: wiem ze Office nie jest do publikacji czy prac naukowych tylko do
pisania 1 stronicowych listow urzedowych, ale trudno to czasami
wytlumaczyc, trzeba byc kompatybilnym a i dokumenty z duzailoscia
rysunkow i innych OLE nie zawsze konwertuja sie poprawnie.