Re: czy jest WordPerfect PL na CD "aniol nie drukarka"

Autor: Wojtek Thomas (wthomas_at_i17unixb.ists.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 15 Jan 1998 - 13:45:39 MET

Pawel Pyk (pyk_at_ccgate.ari.ch) wrote:
: od dosc dawna HP dawal od cartrige CDromy ze starym WP albo Corelem.
[...]
: polskiej? Ja ilekroc kupowalem w Szwajcarii catridge HP to dostawalem WP
: 6.0 w 15 wersjach jezykowych, ze slowkiami do 20 jezykow ale bez
: polskiego. Ciekawz jestem czy zrobili jakas nowa wersje CD na polske?

Wszystkie kupowane przeze mnie glowice z tuszem mialy CD-ROM z WP
w 12 wersjach jezykowych (w tym slowackiej i slowenskiej) , niestety
bez wersji polskiej.

Wojciech Thomas, wthomas_at_ists.pwr.wroc.pl

Instytut Sterowania i Techniki Systemow
Politechnika Wrocławska
Institute of Control and System Engineering
Wroclaw University of Technology, Poland