Re: Nadtaktowanie

Autor: e. taranov (eugen.taranov_at_muc.canblesurf.de)
Data: Thu 15 Jan 1998 - 12:18:25 MET

Bartek Nagorny <bnagorny_at_kk.kalisz.pl> schrieb im Beitrag
<34ca5318.6745579_at_news-tpnet.icm.edu.pl>...

> Jest zupelnie odwrotnie. CRYix juz "firmowo" jest podrasowany, co
> widac, bo w nocy troche swieci na czerwono ;) Z K6 jest podobnie, choc
> gdy mialem K6-200 poprawnie pracowal jako 3x75. ale na 3x83 juz nie
> poszedl.
> Nejbezpieczniejszy do podkrecania jest imho intel.
>
> --
> Bartek
> bnagorny_at_kk.kalisz.pl

Hi Bartek,
ja nie moge na ten temat dyskutowac - zbyt malo wiem. Podalem tylko
to co mnie wytlumaczy, IMHO, bardzo dobry specjalist. Mam z nim juz
bardzo dlugi kontakt i mam do niego duze zaufanie. Zrobilem wedlug
jego wskazowek i mam teraz 200 MHz z Cyrix´a 166 MMX - chodzi
wysmienicie nie mialem jeszcze zadnego bledu, czy zawisu. Szybkosc
wyraznie sie zwiekszyla. Jest tylko jedna mala uwaga przy odpalaniu
windows trwa to troche, ale zauwazalnie dluzej, a potem wszystko lata
bez zastrzezen.
Czym zas wytlumaczysz taki fakt, ze na poprzednim AMD bylo podane
133 Mhz, a uzywajac jakikolwiek Benchmark miale zawsze podawane
113 MHz? Mam wlasnie na ten temat bardzo dobry artykul, niestety nie
pod reka, jak znajde to powiesze na grupie, bo juz wiele pytan bylo.

POzdrowienia

--
Eugeniusz
eugen.taranov_at_muc.cablesurf.de