Re: Jaki system operacyjny? - o zlodziejstwie

Autor: Jacek Żoch (zoch_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 15 Jan 1998 - 00:14:27 MET

Pawel Paron <pawelp_at_rodan.pl> napisał(a) w artykule
<34BC8C1B.2E29_at_rodan.pl>...
>[...wyciete o tym, ze g*wienka M$ sa tansze, niz myslalem, co niczego nie
zmienia..]
Zmienia - jak o czyms nie wiesz, to nie pis.
A poza tym napisalem nie tylko o cenach, ale i Twojemu kompltnemu brakowi
rozeznania w produkatch MS.
> Jest sie czym chwalic. Mam porzadne, dzialajace oprogramowanie, a nie
wydalem na to ani

Przepraszam bardzo za podejrzenia. Myslalem, ze jestes piratem, a Ty po
prostu sie meczysz z Linuxem. No tak niektorzy ludzie oszczedzaja na
wszystkim, np. nie dojadaja, uzywaja Linuxa.
Pwodzenia.

--
jacek