Re: Zoltrix i karta muzyczna!

Autor: Andrzej Turek (andre_at_kr.onet.pl)
Data: Wed 14 Jan 1998 - 23:50:19 MET

>Ostatnio kupiłem Zoltrix Voice/Audiospan 33600 bps i w pudełku z
modemem
>dostałem też kabelek do łączenia go z karta dźwiękową. Jeszcze tego ze
sobą
>nie podłączyłem, ale zastanawiam się czy to w ogóle ma sens. Czy ktoś
może
>mi wytłumaczyć po co łaczy się kartę dźwiękową z modemem?

    Abyś mógł:
- odsłuchiwać cały proces łączenia się z i-netem przez głośniki,
- słyszeć rozmówcę podczas rozmowy telefonicznej przez kolumny.

Pozdrowienia...
   ANDRZEJ TUREK andre_at_kr.onet.pl
   os.Oswiecenia 9/59 andrello_at_friko.onet.pl
   31-635 Kraków
   tel: (0-12) 648-78-96 http://friko.onet.pl/kr/andrello/