Re: Jaki system operacyjny? - o zlodziejstwie

Autor: Pawel Paron (pawelp_at_rodan.pl)
Data: Wed 14 Jan 1998 - 10:57:47 MET

Jacek Zoch wrote:

> Pawel Paron <pawelp_at_rodan.rodan.pl> napisał(a) w artykule
>[...wyciete o tym, ze g*wienka M$ sa tansze, niz myslalem, co niczego nie zmienia..]
> No i dobrze, ze w tajemnicy, bo nie ma sie czym chwalic.

Jest sie czym chwalic. Mam porzadne, dzialajace oprogramowanie, a nie wydalem na to ani
grosza. Domyslasz sie, na czym polega ta sztuczka? Czy oprocz zlodziejstwa przychodzi Ci
do glowy jakies inne rozwiazanie?
Pawel

ps. tak naprawde to wydalem 40DM, ale gdybym mial wtedy lepszy dostep do sieci, to
obeszlo by sie bez tego. Juz wiesz, jak mozna pracowac na komputerze, nie sponsorujac
jednoczesnie najwiekszego kuglarza wszechczasow, znanego takze jako William G.?